reklama

Denník tehotnej ženy II.

Teraz už viem, ako sa asi cítia ľudia pripútaní na lôžko.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (18)

Takmer celé leto sa plazím. Môj krvný tlak sa v týchto horúcich dňoch takmer nedá zmerať - taký je nízky. Nie som schopná nijakej činnosti. Som z toho nešťastná, lebo je toho toľko na práci a ja nedokážem nič robiť, len ležím a je mi zle. Čo ma na tom deprimuje je, že môžem ležať koľko chcem, ale môj stav sa nezlepšuje. Nie je to tak, že chvíľu si poležím a potom mi je lepšie, kdeže! Idem si ľahnúť - som slabá a je mi zle. Ležím - stále som slabá a stále mi je zle. Žiadna zmena k lepšiemu. Dívajúc sa do stropu rozmýšľam nad ľuďmi, ktorí svoj život preležia na lôžku chorí a bezvládni. Hrozný pocit celé dni ležať v bolestiach a slabosti, túžiť urobiť čo i len najmenšiu vec a nemôcť nič. Samozrejme, tehotenstvo sa s nejakou chronickou chorobou nedá porovnať. Pomáha mi to viac si uvedomiť a vážiť si svoje zdravie. Je to obrovský dar. Nie je to samozrejmosť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

V práci už na mňa tlačia, aby som priniesla potvrdenie od lekára, že som tehotná. Pre mňa to znamená zmenu gynekológa. Rozhodne nechcem zostať tam, kde som bola doteraz. Zmiloval sa nado mnou najlepší gynekológ v Nitre. Napriek tomu, že má strašne moc pacientok, súhlasil, že ma vezme do evidencie. Teším sa, no zároveň mám taký stres z možnej nepríjemnej reakcie terajšej lekárky, že vraciam ešte viac ako doteraz (to sa dá?) a nemôžem spávať. Zaumienila som si, že nebudem komentovať dôvody mojej zmeny lekára. Na nič by to nebolo dobré. Mne to nijak neprospeje, tak načo ohovárať. Čo bolo, bolo.

Nakoniec to dopadlo celkom dobre. Pán doktor vypísal lístok, ktorý stačilo hodiť do schránky mojej bývalej doktorky. Z evidencie ma vyradila, ale odmietla vydať moju zdravotnú kartu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Približne som si vypočítala, v ktorom týždni tehotenstva asi som. Doktor vypočítal o dva týždne viac. To preto, že sa to počíta ináč....za tých 10 rokov som už zabudla, ako sa to robí. SUPER! Tak o dva týždne viac! Pre mňa to znamená o dva týždne kratšie trápenie, ako som čakala pôvodne.

SONO

Prvý krát vidíme nášho drobčeka. Má 12 týždňov a má úžasné malé ručičky, nožičky, chrbátik, celkom malé srdiečko...mrví sa ako také mrvidlo. Je úžasné! Nádherný bol pohľad na radosť a nadšenie budúceho ocka. Každému potom rozprával, ako sa to naše malé mrví.

Syndróm HOSIPA

Môj syndróm Hosipa (ho..o si pamätám) sa zväčšuje čoraz viac. Naposledy som presviedčala nášho zákazníka, že minulý týždeň určite so mnou netelefonoval a nežiadal cenovú ponuku. To by som si na to určite pamätala! Zmrzol mi úsmev na tvári, keď som si potom pozrela cenové ponuky a našla som ju tam. Skrátka, mala som okno ako hrom. Je to dosť blbá situácia pre mňa. Za normálnych okolností som zvyknutá na to, že si pamätám aj to čo nemusím.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Začali sme s prestavbou nášho budúceho nového domova. Väčšinou nevládzem robiť nič, a keď náhodou vládzem, tak ma muž od toho odháňa, lebo som tehotná. Robota na dome ide na môj vkus neskutočne pomaly a ešte k tomu iným systémom, aký by som zvolila ja. Tak deprimujúce pre mňa, „veľkú staviteľku"! Okrem toho som v rámci tejto záležitosti porušila všetky svoje dobré zásady bezpečného nakladania s peniazmi a s majetkom. Moji známi, čo situáciu sledujú, to neveriacky okomentovali tým, že ak by to urobili oni, „sprdla" by som ich pod čiernu zem za ich nerozumnosť.

Čuduj sa svete! Od 13. či 15. týždňa cítim pohyby bábätka. Lekárovi to radšej nehovorím. Myslel by si, že blúznim. Prax je totiž taká, že pohyby cíti žena až po 20. týždni tehotnosti.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Bruško mi rastie ako divé. Už od druhého mesiaca vyzerám ako vo štvrtom a vo štvrtom vyzerám ako v šiestom. Ako budem vyzerať v deviatom?!?!

Mirka Viskupová (Szabová)

Mirka Viskupová (Szabová)

Bloger 
  • Počet článkov:  139
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek s chuťou do života s fotoaparátom takmer prirasteným k ruke...milujúca Boha Zoznam autorových rubrík:  FotografieHaluzePríbehy zo životaSilné kafeSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu