reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Mirka Viskupová (Szabová)

Mirka Viskupová (Szabová)

Bloger 
  • Počet článkov:  139
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek s chuťou do života s fotoaparátom takmer prirasteným k ruke...milujúca Boha Zoznam autorových rubrík:  FotografieHaluzePríbehy zo životaSilné kafeSúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Ach, tá móda!

Mirka Viskupová (Szabová)

Ach, tá móda!

Pred dvoma rokmi som si kúpila super čižmy. Tak neuveriteľne „In“, tak neuveriteľne dokonalé....až na jednu chybičku, keď v nich chodím – strašne trpím. Majú totiž 10cm opätok. Kde som nechala rozum, keď som ich kupovala?!

  • 28. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 255x
  • 28
Ako sa automechanik šéfkuchárom stal

Mirka Viskupová (Szabová)

Ako sa automechanik šéfkuchárom stal

Môj brat bol maminkin maznáčik. Je mladší o 3 roky. Keď urobil niečo zlé, dostala som ja. Nikdy si nič nemusel zaslúžiť, všetko dostal za prázdne sľuby, že už bude dobrý. Neviem si spomenúť, či niekedy sľub dodržal. Ale to, čo chcel, dostal aj tak. (Kúzlo osobnosti?) Keďže nikdy nič nemusel, aj jeho známky tak vyzerali. Mama ho teda dala na tú najhoršiu učňovku v Nitre – učiť sa za automechanika.

  • 8. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 918x
  • 11
Máme doma ZOO – Najdúch Anďo

Mirka Viskupová (Szabová)

Máme doma ZOO – Najdúch Anďo

Nemôžem rozčúliť na moju dcéru, keď dovlečie domov nejaké zviera. Bola som taká istá. Raz som dovliekla domov (do paneláku) vlčiaka.Bol prvý týždeň prázdnin a moja dcéra ho so mnou trávila v práci. Väčšinou sa hrala vonku pred firmou. Zrazu doletela do vnútra, že potrebuje vodu, lebo našla strateného psíka. Vedela som, čo mi hrozí, preto moja prvá reakcia bola: „Nemysli si, že si ho zoberieš domov!“

  • 21. feb 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 448x
  • 3
Máme doma ZOO – Lietajúci medveď

Mirka Viskupová (Szabová)

Máme doma ZOO – Lietajúci medveď

Volala som políciu. -Niekto bol u mňa doma a vypustil psa.-Zmizlo vám niečo?-Myslím, že nie.-Čo dáme do zápisnice, že vám niekto pustil psa?-Hmm.Pokrčila som plecami. -A odtlačky prstov?-To sa nedá, pani. To nie je ako vo filmoch..

  • 16. feb 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 740x
  • 4
Ako zlý sen

Mirka Viskupová (Szabová)

Ako zlý sen

Jemná mrazivá rosa padá na moju zaslzenú tvár.Oči neprítomne hladia do hmly.

  • 1. feb 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 588x
  • 5
reklama
Zbohom slobodienka

Mirka Viskupová (Szabová)

Zbohom slobodienka

Tak som sa ja vydala. Znamená to pre mňa mnohé zmeny. Zmena, ktorá sa dotkne aj ľudí, čo radi zablúdili na moje články....pod S ma už nenájdete. Skúste hľadať pod V ako Viskupová...nie pod B ako Biskupová....môj manžel nie je biskup...vážne!! Čo je ešte inak?...

  • 28. sep 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 718x
  • 18
Chcem byť bohatá!

Mirka Viskupová (Szabová)

Chcem byť bohatá!

V Indii je pre mnohých ľudí nedosiahnuteľné bohatstvo mať dostatok jedla každý deň. V Afrike, v AIDS-om  postihnutých oblastiach je bohatstvom pre dieťa mať žijúcich a zdravých rodičov.

  • 20. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 549x
  • 13
Láska je ako zvieratko

Mirka Viskupová (Szabová)

Láska je ako zvieratko

Láska je ako zvieratko, potrebuje jesť. Môže zahynúť, keď ju nekŕmia. Láska sa dá dokonca zabiť. Stačí jej zasadiť smrteľnú ranu a v bolestiach umiera. Sú taký umelci, čo ju vedia znova prebrať k životu, no následky zranení z nej často spravia invalida.

  • 30. máj 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 425x
  • 15
Znova si obliecť človečinu

Mirka Viskupová (Szabová)

Znova si obliecť človečinu

Môj prvý článok, tu na blog.sme, bol o strate ľudskosti pre nedostatok času. Niečo sa odvtedy zmenilo. Aj keď to „SA „ asi nie je celkom na mieste.  Po tom, čo som môj nedostatok času a ľudského záujmu o moje okolie trocha rozpitvala, padlo jednoznačné rozhodnutie. Vetu „NEMÁM ČAS“ musím prestať používať! Aj som tak urobila. Keď sa ocitám v situácii, kde sa mi toto slovné spojenie žiada použiť, radšej pomlčím...takmer si zahryznem do jazyka.

  • 4. máj 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 039x
  • 4
Škola pre domáce zvieratá

Mirka Viskupová (Szabová)

Škola pre domáce zvieratá

Som možno trocha lenivá, tak miesto napísania niečoho nového, vám predkladám prepis dosť starého e-mailu. V ňom som kamarátovi pred pár rokmii opisovala, čo nové s našou mačičkou... samozrejme, že nie doslovne. Treba aj trocha preháňať, no nie? Niekoho možno pobavím, niekoho (nejakého zúrivého ochrancu zvierat) zas možno pobúrim.

  • 26. apr 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 239x
  • 10
reklama
Tak dík, Jenifer!

Mirka Viskupová (Szabová)

Tak dík, Jenifer!

Už od obdobia rannej puberty mi mama vtláčala do podvedomia utkvelú predstavu, že mám veľký zadok. Postupne sa táto utkvelá predstava zmenila na skutočnosť...

  • 19. apr 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 508x
  • 17
reklama
SkryťZatvoriť reklamu