reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Mirka Viskupová (Szabová)

Mirka Viskupová (Szabová)

Bloger 
  • Počet článkov:  139
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek s chuťou do života s fotoaparátom takmer prirasteným k ruke...milujúca Boha Zoznam autorových rubrík:  FotografieHaluzePríbehy zo životaSilné kafeSúkromnéNezaradené

reklama

Príbehy zo života

Ako som redemovala

Mirka Viskupová (Szabová)

Ako som redemovala

...a redemovala a redemovala..... a stále som sa k svojim peniazom nedostala...

  • 31. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 636x
  • 9
Denník tehotnej ženy III

Mirka Viskupová (Szabová)

Denník tehotnej ženy III

Dopĺňam sériu denníkov tehotnej ženy o posledný trimester...síce oneskorene, ale predsa...

  • 11. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 9
Všivavá škola

Mirka Viskupová (Szabová)

Všivavá škola

...alebo by som mohla povedať všivavá Nitra? Najvýstižnejšie by asi bolo: Všivavé Slovensko.

  • 10. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 16
Cestný pirát z prinútenia

Mirka Viskupová (Szabová)

Cestný pirát z prinútenia

Ahojte milí čitatelia! Po dlhom čase sa dostávam od detského kočíka k blogu. Prinášam Vám ďalší príbeh z obyčajného života. Dostal sa ku mne celkom náhodou...

  • 19. apr 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 270x
  • 21
Denník tehotnej ženy II.

Mirka Viskupová (Szabová)

Denník tehotnej ženy II.

Teraz už viem, ako sa asi cítia ľudia pripútaní na lôžko.

  • 1. dec 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 18
reklama
Denník tehotnej ženy I.

Mirka Viskupová (Szabová)

Denník tehotnej ženy I.

Prvé tri mesiace.

  • 24. nov 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
Manuál na deti

Mirka Viskupová (Szabová)

Manuál na deti

Keď už si myslím, že všetko ohľadom výchovy mojej dcéry viem a zvládam, zrazu príde niečo, čo ma dostane do úzkych.

  • 21. nov 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 13
Psík a mačka – neurotička

Mirka Viskupová (Szabová)

Psík a mačka – neurotička

V Bábkovom divadle v Nitre bola premiéra nového divadelného predstavenia „O psíčkovi a mačičke“. Názov predstavenia nám dával tušiť milé detské divadielko. Konečne!

  • 14. nov 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 574x
  • 16
Urazila som dobročinnú milovníčku zvierat

Mirka Viskupová (Szabová)

Urazila som dobročinnú milovníčku zvierat

Pani suseda Z. svojim bystrým okom a hlavne intuíciou „zistila“, že náš pes Bery trpí hladom a smädom. Rozhodla sa preto pre jeho záchranu.

  • 25. okt 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 36
To sa vám už neoplatí reklamovať!

Mirka Viskupová (Szabová)

To sa vám už neoplatí reklamovať!

V marci, keď bola ešte riadna zima, sme kúpili dcére pekné jarné topánky. Tento krát poriadne. Nech dlho vydržia! Žiadne „made in china“, ale od slovenského výrobcu. No a v tomto bode ideálna časť príbehu končí...

  • 12. sep 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 7 173x
  • 47
reklama
Nehovor "szia"

Mirka Viskupová (Szabová)

Nehovor "szia"

Napriek tomu, že sa považujem za čistú Slovenku, nachádzajú sa v mojom rodokmeni aj predkovia, ktorí boli maďari ako repa. Veď aj moje rodné priezvisko o tom svedčí. Maďarskú reč však neovládam.

  • 4. sep 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 599x
  • 61
Koho obdivujem

Mirka Viskupová (Szabová)

Koho obdivujem

Chcela by som vám opísať príbeh človeka, ku ktorému prechovávam úprimný obdiv. Nie je to žiadna mediálne známa celebrita z oblasti kultúry, vedy, či športu. Je to celkom obyčajný starý pán. Ani neviem ako sa volá.

  • 21. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 085x
  • 14
Radosť

Mirka Viskupová (Szabová)

Radosť

Do autobusu prímestskej linky nastúpilo mladučké žieňa v tehotenských šatách. Mohla byť tak v piatom mesiaci.

  • 9. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 746x
  • 17
Dlžíte nám 48,50. Odpojíme Vás!

Mirka Viskupová (Szabová)

Dlžíte nám 48,50. Odpojíme Vás!

Včera som si na pošte prevzala list „do vlastných rúk“. Bol z Mestského úradu. Nadpis bol: „Upozornenie odberateľa pred odpojením od dodávky vody za neuhradenú pohľadávku.“

  • 7. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 196x
  • 28
Ako slobodná matka dom stavala IV

Mirka Viskupová (Szabová)

Ako slobodná matka dom stavala IV

Koncom predminulého leta som začala tušiť, že do môjho domu zavítali nezvaní hostia. Usídlili sa v tej časti domu, ktorej som doteraz nevenovala žiadnu pozornosť čo sa týka opráv – v komore. Rodinka potkanov si tam spravila svoj hlavný stan.

  • 5. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 7 277x
  • 16
reklama
Ako slobodná matka dom stavala III

Mirka Viskupová (Szabová)

Ako slobodná matka dom stavala III

Jeseň už bola pred dverami a náš budúci nový domov bol stále neobývateľný.

  • 2. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 6 793x
  • 28
Ako slobodná matka dom stavala II

Mirka Viskupová (Szabová)

Ako slobodná matka dom stavala II

Kúpou starého neobývateľného domu mi začali starosti, aké bežne mamička na materskej nemáva. Verila som si však, že to všetko nejako zvládnem.

  • 1. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 7 148x
  • 57
Ako slobodná matka dom stavala

Mirka Viskupová (Szabová)

Ako slobodná matka dom stavala

Sedeli sme s kamoškou u nich v kuchyni. Deti sa tmolili okolo nás. Dcéra mala čosi vyše roka a mňa začínala na tej materskej trápiť nuda. „Rozhodla som sa, že si postavím dom.“ hovorím len tak z ničoho nič. Kamošku vystrelilo zo stroličky: „No keď ty budeš mať dom, tak ja musím mať dva!“ Pokrčila som plecami. „Hmmm“ ...keď myslíš, veď máš muža podnikateľa – myslela som si.

  • 31. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 12
Kto by bol na vine?

Mirka Viskupová (Szabová)

Kto by bol na vine?

Bola jeseň. Skoro sa stmievalo. Aj vtedy, keď sme išli cez dedinky južného Slovenska bola už takmer tma. Auto pred nami sa neskutočne plazilo, preto sme medzi dvoma dedinami dupli na plyn, vyhodili smerovku, predbehli ho. Pri zaraďovaní manžel prudko strhol volant naspäť. „Vôbec som ju nevidel!“

  • 23. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 61
Život po kresťansky

Mirka Viskupová (Szabová)

Život po kresťansky

Chcem vám priblížiť aký je život úprimne veriaceho kresťana v bežných životných situáciách. Ako to funguje, keď človek žije život viery nielen na nedeľnej bohoslužbe, ale každý deň. Použijem zopár príkladov z môjho blízkeho okolia – niektorí moji známi sa v tom možno spoznajú, ale snáď mi to nebudú mať za zlé.

  • 19. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 95
reklama
SkryťZatvoriť reklamu