reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Mirka Viskupová (Szabová)

Mirka Viskupová (Szabová)

Bloger 
  • Počet článkov:  139
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek s chuťou do života s fotoaparátom takmer prirasteným k ruke...milujúca Boha Zoznam autorových rubrík:  FotografieHaluzePríbehy zo životaSilné kafeSúkromnéNezaradené

reklama

Haluze

Naučím vás šetriť!

Mirka Viskupová (Szabová)

Naučím vás šetriť!

„Miláčik, pôjdeme dnes autobusom?“ ...ako odpoveď som dostala znechutený pohľad. Teda ideme autom...čo už, dnes zase neušetríme. Po chvíli sa však drahý zdvihol a náhlivo hádzal na seba veci. Rozmyslel si to. Uteká na autobus.

  • 17. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 941x
  • 33
Vianoce sú tu zas!

Mirka Viskupová (Szabová)

Vianoce sú tu zas!

Včera večer sa mi zdal svet prikrytý snehovou prikrývkou taký nádherný!  Prečo? Lebo viem, že jar príde čoskoro. Nestarám sa, kedy. Aj tak to nedokáže nikto odhadnúť. Mám však istotu, že príde. Preto nemám depresiu z čerstvo napadaného snehu. Dokonca som sa rozhodla z neho radovať tak, ako keby to bol prvý sneh tejto zimy, tak ako malé dieťa. Existuje aj vyšší level boja proti depresii zo zimy – UROBIŤ SI VIANOCE V MARCI !

  • 10. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 433x
  • 2
Naháňačka za karmovačka

Mirka Viskupová (Szabová)

Naháňačka za karmovačka

UPOZORNENIE: Táto básnička je iba slovná hračka a nie je založená na skutočných náladách autora...Naozaj!

  • 24. nov 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 727x
  • 28
Básnička od Evičky

Mirka Viskupová (Szabová)

Básnička od Evičky

Viete, moje dieťa má obrovské básnické črevo. Už od malička...Toto je takmer posledný výtvor....jediný, čo som si zapamätala, žiaľ.

  • 3. nov 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 509x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu