reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Mirka Viskupová (Szabová)

Mirka Viskupová (Szabová)

Bloger 
  • Počet článkov:  139
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek s chuťou do života s fotoaparátom takmer prirasteným k ruke...milujúca Boha Zoznam autorových rubrík:  FotografieHaluzePríbehy zo životaSilné kafeSúkromnéNezaradené

reklama

Fotografie

Jeden deň so Sniežikom

Mirka Viskupová (Szabová)

Jeden deň so Sniežikom

Šteniatka nášho Andyho dosiahli vek odchodu do svojho nového domova. Preto sme za nimi zašli, aby sme si z nich vybrali jedno - to najkrajšie - ktoré nám bude na chvíľu rozjasňovať náš domov.

  • 5. sep 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 786x
  • 9
Cestou

Mirka Viskupová (Szabová)

Cestou

Sme takí rozmerní, že keď sa rozhliadame okolo seba, vidíme len veľké veci. Potom sa často krát mylne domnievame, že sme v prírode sami.

  • 4. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 579x
  • 18
Nitra a deti

Mirka Viskupová (Szabová)

Nitra a deti

Za mojich detských čias Nitru málo zaujímala jej najmladšia populácia. Aj pred pár rokmi to bolo nič-moc. V poslednom čase sa to zlepšuje.

  • 25. júl 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 414x
  • 14
Môj Slovenský raj

Mirka Viskupová (Szabová)

Môj Slovenský raj

Nedávno sa tu na blogu objavil krásny foto-článok o Slovenskom raji. Pri jeho prezeraní zaviali ku mne spomienky na môj prvý a dúfam, že nie posledný, výlet do útrob tejto krásnej prírody. Doma som si znova pozrela zábery odtiaľ (robené ešte analógovým fotoaparátom) a zrodila sa vo mne túžba podeliť sa s vami o môj Slovenský raj. Dúfam, že mi bude odpustené malé "narcisovanie"- na väčšine fotiek sa totiž nachádza aj moja maličkosť. Skúste si ma nevšímať...

  • 6. júl 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 285x
  • 41
Fotomix

Mirka Viskupová (Szabová)

Fotomix

Občas sa stretnem s niečim, čo "musím" odfotiť.  Niečo vtipné (aspoň pre mňa) alebo niečo nezvyčajné...

  • 28. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 576x
  • 16
reklama
Tvorivá makro kríza

Mirka Viskupová (Szabová)

Tvorivá makro kríza

V posledom čase, alebo lepšie povedané, túto jar už nie som zapálený fotograf. Mám pocit, že čo sa týka makro fotografií kvetín , všetko som už povedala minulý rok. Alebo to za mňa povedal tu na blogu niekto iný.

  • 19. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 001x
  • 24
Vypnúť, teda stlačiť tlačidlo off

Mirka Viskupová (Szabová)

Vypnúť, teda stlačiť tlačidlo off

Tlačidiel OFF máme na sebe asi viacej. Prestane biť srdce - OFF, prestaneme dýchať - zase OFF.... Lepšie preto bude, vypnúť občas sám. Vypnúť myšlienky na všetky starosti a zabudnúť na zhon. Čítať si, leňošiť, spať, alebo ísť na malú prechádzku....

  • 13. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 516x
  • 11
Invázia

Mirka Viskupová (Szabová)

Invázia

Je ich oveľa viac ako obyvateľov Slovenska, ročné má každá z nich stovky detí. Je teda predpoklad, že nás úplne pohltia?

  • 10. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 761x
  • 6
Turbovčela a jej potrava

Mirka Viskupová (Szabová)

Turbovčela a jej potrava

Stojac na poli,  žmúriac proti slnku, pozerajúc do diaľky (Kde ten psisko lieta!), prepadol nás zrazu pocit, že nám akosi "bzučí v hlave".....  Po chvíli sme zistili, že to nie je v hlave, ale pod nohami.

  • 5. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 675x
  • 7
Mamííí, môžem si požičať foťák?

Mirka Viskupová (Szabová)

Mamííí, môžem si požičať foťák?

Ako to dopadne a čo zaujme "umelecké oko" 9 ročného dieťaťa sa môžete dozvedieť v pokračovaní článku. U mňa niektoré tieto detské výtvory  vyčarili úsmev na tvári. Snáď rozveselia aj vás.

  • 27. apr 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 329x
  • 14
reklama
V rozprávkovom lese starý hrad stojí.. II.

Mirka Viskupová (Szabová)

V rozprávkovom lese starý hrad stojí.. II.

....v druhej "várke" fotografií hradnej zrúcaniny Gýmeš vám prinášam čierno-biely svet a ešte niečo k tomu...

  • 24. apr 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 076x
  • 5
V rozprávkovom lese starý hrad stojí.. I.

Mirka Viskupová (Szabová)

V rozprávkovom lese starý hrad stojí.. I.

...nech tam nechodí, ten kto sa bojí....

  • 21. apr 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 096x
  • 12
V rozprávkovom lese

Mirka Viskupová (Szabová)

V rozprávkovom lese

Boli ste už tento rok v lese?  My áno!  Dokonca v rozprávkovom ;-)

  • 20. apr 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 325x
  • 26
Losos II. ...recept na 2 polievky a 1 hlavné jedlo

Mirka Viskupová (Szabová)

Losos II. ...recept na 2 polievky a 1 hlavné jedlo

V článku Losos I. som vám sľúbila, že vám prinesiem 2 recepty z mojej kuchyne. Neplánovane prekračujem plán a recepty budú tri.

  • 6. apr 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 19 376x
  • 6
Aká si mi krásna, ty rodná zem moja!

Mirka Viskupová (Szabová)

Aká si mi krásna, ty rodná zem moja!

V piatok som mala pol dňa voľna. Bolo nádherné počasie, tak som zobrala vyvenčiť psa a fotoaparát do prírody. Vačšinou chodíme na rovnaké miesto, preto som si naivne myslela, že ma tam už nemôže nič prekvapiť. A predsa!

  • 4. apr 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 286x
  • 40
reklama
Jarné foto

Mirka Viskupová (Szabová)

Jarné foto

Ani tento rok nás Boh nesklamal! Po zime znova prišla jar, tak ako to určil od počiatku. Naša nervozita z jej odkladaného príchodu ju neurýchlila a detská radosť zo snehu ju neoddialila. Prišla vtedy, keď mala prísť a to vo svojej plnej kráse.

  • 3. apr 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 695x
  • 26
Máme doma ZOO – andulák Pipo

Mirka Viskupová (Szabová)

Máme doma ZOO – andulák Pipo

Na jednej náborovej akcii nemenovanej maklérskej poisťovacej spoločnosti (nesmejte sa mi) sa počas prestávky do nášho hlúčiku zamiešal vysmiaty chlapík v kovbojskom klobúku. Vraj sa volá Ranger. Padli si s mojou dcérou do oka. Jeden druhému si počas ďalšej prednášky kreslili všelijaké kvietky na papier. Očividne ani jedného z nich nezaujímali „úžasné možnosti rastu“, ktoré súkal z rukáva prednášajúci. Ranger sa s dcérou lúčil slovami: „Donesiem ti andulku.“

  • 30. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 270x
  • 2
Syndróm odvrhnutého macíka alebo Nitrianske Mlyny

Mirka Viskupová (Szabová)

Syndróm odvrhnutého macíka alebo Nitrianske Mlyny

V sobotu sme boli s manželom na prechádzke. Prechádzali sme uličkami a v jednej som vo veľkej mláke - hneď vedľa kontajnera uvidela ležať plyšového medveďa. Keď som sa k nemu vracala druhý krát – s fotoaparátom v ruke – v mojej hlave sa už rodil príbeh.

  • 14. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 297x
  • 15
Spomienky dávno minulé (foto)

Mirka Viskupová (Szabová)

Spomienky dávno minulé (foto)

Nie sú to však moje spomienky. Sú niekoho iného, niekoho koho takmer nepoznám. Prichádzam na miesto, kde niekto zanechal svoju minulosť. Je to miesto, ktoré onedlho bude mojou budúcnosťou...

  • 3. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 668x
  • 11
Čo som nestihla dokončiť v lete

Mirka Viskupová (Szabová)

Čo som nestihla dokončiť v lete

Na sklonku leta - teda v septembri - som mala v pláne pozbierať a zverejniť z môjho archívu všetky žlté kvety a takýmto spôsobom sa rozlúčiť s hrejivým letným slniečkom. Nestihla som to, a preto to robím teraz. Ale nie je to už rozlúčka so slnkom. Je to túžobné a zúfalé volanie, aby sa k nám vrátilo vo svojej hrejivej nálade....

  • 1. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 282x
  • 5
reklama
SkryťZatvoriť reklamu