reklama

Zapekané šampiňóny "Italiano feeling"

Mala som takú pracovnú ponuku...variť po taliansky...ale nebolo to nič pre mňa...chcela som sa len tak hrať na taliansku kuchyňu vymyslenú v mojej hlave. Aby bol recept môj, ale chuť talianska - to ma baví. Opisovať recepty niekoho iného...to nie. Toto je jeden z mojich výmyslov:

Písmo: A- | A+
Diskusia  (31)

 

Čo podtrebujeme:

  • 250g alebo viac čerstvých šampiňov, podľa možnosti väčších

  • 100 g mozarelly (môže byť aj iný syr) ja som tento krát použila udený salámový syr

  • 1 väčšia cibuľa

  • 100g kukurice

  • oregano

  • bazalka

  • maslo

Ako na to:

Najskôr oddelíme stopky šampiňónov od hlavičky. Hlavičky poukladáme na maslom vymastený plech.  

Obrázok blogu

Začneme prípravou zmesy, ktorou šampiňóny budeme plniť:

Nožičky zo šampiňónov pokrájame na kolieska.

Obrázok blogu

Očistíme a na kocky pokrájame cibuľu. Na panvici roztopíme maslo a speníme na ňom cibuľu. Potom pridáme na kolieska pokrájané šampiňony, trocha oregana, trocha bazalky a kukuricu. Stačí to opiecť iba krátko.

Obrázok blogu

Ďaľším naším krokom bude nastrúhanie syra do misky na hrubom strúhadle.

Obrázok blogu

 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Medzitým nám vychladne zmes z panvice – teda....či a koľko stihne vychladnúť záleží od toho, ako rýchlo vieme strúhať. Ak strúhame prirýchlo...zmes bude ešte horúca :-)... tak si môžeme ešte niekam odskočiť, kým vychladne.

Obrázok blogu

Vychladnutú alebo vlažnú zmes zmiešame so syrom a plníme ňou šampiňónové prázne hlavy poukladané na plechu.

Obrázok blogu


Dáme zapiecť do predom vyhriatej rúry. Pečieme do ružova, kým sa nám nezdá, že je to už hotové (zabudla som to merať).

Obrázok blogu

Podávame so zemiakmi, hranolčekmi, kroketami, pečivom alebo to zjeme aj bez prílohy, či s kečupom, dressingom. Nič zlé sa nestane, keď toto jedlo použijeme ak o prílohu napríklad k nejakému mäsu. Môžete si vybrať.

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu


Prajem Vám dobrú chuť.

Mirka Viskupová (Szabová)

Mirka Viskupová (Szabová)

Bloger 
  • Počet článkov:  139
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek s chuťou do života s fotoaparátom takmer prirasteným k ruke...milujúca Boha Zoznam autorových rubrík:  FotografieHaluzePríbehy zo životaSilné kafeSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu